Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Tinklo palaikymo skyriaus vadovas (-ė) (tinklo priežiūra)

Darbo pobūdis:

  • paslaugų veikimo stebėjimo ir nenutrūkstamo tinklo veikimo užtikrinimas;
  • L1, L2 tinklo palaikymo komandų darbų organizavimas, kokybės kontrolės užtikrinimas (apie 10 darbuotojų);
  • gedimų šalinimo vykstant pas klientą darbų organizavimas, kokybės kontrolės užtikrinimas;
  • tinklo įrangos priežiūros darbų organizavimas, valdymas, kontrolė;
  • darbo grafikų sudarymas;
  • skyriaus darbuotojų motyvavimas, atranka.

Reikalavimai:

  • IT ir telekomunikacijos sričių žinios;
  • vadovaujamo darbo patirtis;
  • vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
  • domėjimasis IT technologijų naujovėmis;
  • konfliktų valdymo įgūdžiai;
  • geros darbo kompiuteriu žinios;
  • tinklo technologijų išmanymas (TCP/IP, DHCP, DNS, OSI modelis);
  • lietuvių, rusų kalbų žinios;
  • puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai;
  • orientacija į klientą ir jo poreikius;
  • užsibrėžtų tikslų siekimas, iniciatyvumas, atsakingumas ir pozityvumas.

Privalumai:

  • CISCO sertifikatai;
  • darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.

Mes siūlome:

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • atlyginimą, atitinkantį rinkos sąlygas ir darbuotojo kompetencijas;
  • vidinius ir išorinius mokymus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbą pagal ISO standartus;
  • draugiškai ir jaunatviškai nusiteikusį kolektyvą;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines įmonės šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.