Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Tinklo administratorius (-ė) (skambučių centras)

Darbo aprašymas:

  • klientų aptarnavimas telefonu
  • tinklo įrangos priežiūra
  • darbas slenkančiu grafiku

Reikalavimai:

  • IT ir telekomunikacijos srities žinios
  • Vairuotojo pažymėjimas (B) kategorija
  • domėjimasis IT technologijų naujovėmis
  • konfliktų valdymo įgūdžiai
  • geros darbo kompiuteriu žinios
  • tinklo technologijų pagrindai (TCP/IP, DHCP, DNS, OSI modelis)
  • puikios lietuvių kalbos žinios (žodžiu ir raštu)
  • gebėjimas susikalbėti rusų, anglų kalbomis
  • CISCO sertifikatai (CCNA) būtų privalumas
  • darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas
  • darbo su CISCO įranga patirtis būtų privalumas

Naudingi įgūdžiai:

  • puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai
  • orientacija į klientą ir jo poreikius
  • užsibrėžtų tikslų siekimas, iniciatyvumas, atsakingumas ir pozityvumasv

Mes siūlome:

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • atlyginimą, atitinkantį rinkos sąlygas ir darbuotojo kompetencijas;
  • vidinius ir išorinius mokymus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbą pagal ISO standartus;
  • draugiškai ir jaunatviškai nusiteikusį kolektyvą;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama specializuota literatūra;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje, tradicines įmonės šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.