Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Telemarketingo vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • vykdyti „Skynet“ paslaugos asmeninius pardavimo kokybinius ir kiekybinius tikslus, remiantis tiesioginio vadovo sudarytu ir patvirtintu pardavimo planu;
  • vykdyti kvalifikuotą ir teisingą privačių klientų konsultavimą telefonu bendrovės paslaugų įsigijimo, naudojimo, pratęsimo, kokybės, kainos ir pan. klausimais;
  • sutartys su privačiais klientais pagal patvirtintą tvarką;
  • IT projekto planavimas ir darbų koordinavimas;
  • darbas su privačių klientų duomenų baze;
  • dalyvauti rengiant pardavimo rėmimo akcijas, kuriant ir įgyvendinant privačių klientų pasitenkinimo, lojalumo didinimo išlaikymo programas.

Reikalavimai:

  • darbo patirtis klientų pritraukimo, aptarnavimo srityje;
  • domėjimasis IT technologijų naujovėmis;
  • konfliktų valdymo įgūdžiai;
  • gebėjimas susikalbėti rusų kalba;
  • puikūs bendravimo ir planavimo įgūdžiai;
  • orientacija į klientą ir jo poreikius;
  • užsibrėžtų tikslų siekimas, iniciatyvumas, atsakingumas ir pozityvumas.

Mes siūlome:

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • įmonei priklausančios kavinės paslaugas, galimybę atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo sprendimą);
  • galimybę naudotis bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama literatūra;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą, tradicines šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.