Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • „Skynet“ paslaugų pardavimas pagal nustatytą planą;
  • klientų aptarnavimas paslaugų įsigijimo, naudojimo, pratęsimo, kokybės, kainos, mokėjimo ir pan. klausimais;
  • galimybė dalyvauti rengiant pardavimo rėmimo akcijas, kuriant ir įgyvendinant privačių klientų pasitenkinimo, lojalumo didinimo išlaikymo programas;
  • darbas prekybos centruose, klientų aptarnavimo vietose pagal grafiką.

Reikalavimai:

  • privačių klientų aptarnavimo patirtis nuo 1 metų;
  • darbo kasos aparatu įgūdžiai ir patirtis;
  • domėjimasis IT technologijų naujovėmis;
  • konfliktų valdymo įgūdžiai;
  • gebėjimas susikalbėti rusų kalba;
  • puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • orientacija į klientą ir jo poreikius;
  • užsibrėžtų tikslų siekimas, iniciatyvumas, atsakingumas ir pozityvumas.

Mes jums siūlome:

  • profesinio ir asmeninio tobulėjimo, karjeros galimybes;
  • visas socialines garantijas ir laiku mokamą atlyginimą;
  • mėnesinį atlyginimą išbandymo laikotarpiu 400 EUR (neto) + priedai, po išbandymo 430 EUR (neto)+priedai
  • dėmesį Jūsų sugebėjimams, įgūdžiams, motyvacijai, darbo sąlygoms, idėjoms;
  • vidinius ir išorinius mokymus;
  • galimybę nemokamai naudotis grupei priklausiančioje bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  • įvairias papildomas partnerių nuolaidas;
  • galimybę su nuolaida naudotis grupei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbo pažymėjimu;
  • tradicines šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.