Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

„Service Desk“ vadybininkas (-ė) (0,5 etato, pagal grafiką)

Darbo pobūdis

  • užklausų priėmimas, registravimas, skirstymas, jų stebėjimas ir kontrolė;
  • darbas su aptarnaujamų banko įrenginių (bankomatai, infokioskai, seifai, serveriai, darbo vietos ir pan.) stebėjimo programa;
  • ataskaitų klientams ruošimas;
  • darbas pagal grafiką, darbas pamainomis ir savaitgaliais.

Reikalavimai

  • aukštesnysis (gali būti paskutinių kursų studentas (-ė));
  • kruopštumas, atidumas, sugebėjimas dirbti individualiai ir komandoje;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • gerai mokėti anglų ir rusų kalbas.

Mes Jums siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo sprendimą);
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  materialinio kvalifikacijos kėlimo skatinimo programas: darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje;
  •  tradicines šventes.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-01-15.

Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.