Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Rinkodaros vadybininkas (-ė)

Darbo aprašymas:

  • pardavimo rėmimo, įvairių akcijų, reklamos projektų inicijavimas, koordinavimas, analizė, išvadų teikimas;
  • reklaminės medžiagos (spauda, vaizo įrašai, WEB sprendimai ir pan.), taip pat įvairios atributikos organizavimas, pasitelkiant vidinius ir išorinius resursus;
  • darbas su verslo dovanomis (idėjų generavimas, organizavimas, valdymas);
  • naujų reklaminių plotų, kitų reklamos kanalų paieška ir sutarčių sudarymas, sutarčių valdymas;
  • bendradarbiavimas su partneriais, barterinių susitarimų inicijavimas ir valdymas;
  • įvairių renginių organizavimas, koordinavimas, dalyvavimas parodose;
  • biudžeto planavimas, valdymas;
  • rinkos poreikių, tendencijų, pokyčių sekimas, glaudus bendradarbiavimas su produktų vadovais, komercijos ir IT atstovais.

Reikalavimai:

  • išsilavinimas vadybos, rinkodaros, komunikacijos ar pan. srityje;
  • ne trumpesnė nei 2 metų darbo B2C rinkodaroje patirtis;
  • domėjimasis informacinėmis technologijomis bei telekomunikacijomis;
  • strateginis mąstymas, organizaciniai gebėjimai, kūrybiškumas;
  • puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
  • pozityvumas.

Naudingi įgūdžiai:

  • patirtis IT arba telekomunikacijų įmonėse.

Mes Jums siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančios kavinės paslaugomis ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  tradicines šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.