Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Produkto vadovas (-ė) („Service Desk.iQ)

Darbo aprašymas:

  • produkto vystymo darbų planavimas ir koordinavimas;
  • ataskaitų parengimas, remiantis produkto plėtros rezultatais;
  • darbas su produktu „Service Desk.iQ“;
  • darbas su rinkodara: katalogų derinimas, dalyvavimas kuriant reklamines kampanijas ir pan.

Reikalavimai:

  • IT produktų / projektų valdymo patirtis;
  • patirtis programinės įrangos kūrimo bei diegimo projektuose;
  • analitinis mąstymas;
  • orientacija į rezultatą bei kokybę;
  • gebėjimas paskirstyti užduotis ir koordinuoti jų atlikimą;
  • aukštasis išsilavinimas (IT ar verslo vadybos srityje);
  • anglų ir rusų kalbų žinojimas.

Naudingi įgūdžiai:

  • serviso procesų pagal ITIL V3 rekomendacijas išmanymas;
  • projekto valdymo sertifikatas;
  • kūrybiškumas;
  • darbo patirtis su panašios paskirties IT produktu (pvz., Helpdesk ir pan.)
  • Gebėjimas dirbti su skirtingo tipo žmonėmis

Mes Jums siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo sprendimą);
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  materialinio kvalifikacijos kėlimo skatinimo programas: darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  biliardą, stalo futbolą biuro patalpoje;
  •  tradicines šventes.

Informacija apie laisvas darbo vietas atnaujinta 2018-01-15.