Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Produkto vadovas (-ė) („Service Desk.iQ“)

Darbo aprašymas:

  • darbas su produktu „Service Desk.iQ;
  • vystymo priežiūra ir atitikimo planams kontrolė;
  • versijų išleidimo kontrolė;
  • dokumentų valdymas;
  • užsakovo poreikių analizė ir vertinimas;
  • vystymo darbų planavimas ir koordinavimas;
  • ataskaitų rengimas, remiantis produkto plėtros rezultatais;
  • darbas su rinkodara: katalogų derinimas, dalyvavimas kuriant reklamines kampanijas ir pan.

Reikalavimai:

  • IT produktų/projektų valdymo patirtis;
  • patirtis programinės įrangos kūrimo ir diegimo projektuose;
  • analitinis mąstymas;
  • orientacija į rezultatą ir kokybę;
  • gebėjimas skirstyti užduotis ir koordinuoti jų atlikimą;
  • aukštasis išsilavinimas (IT ar verslo vadybos srityje);
  • anglų k. ir rusų k. įgūdžiai.

Naudingi įgūdžiai:

  • aptarnavimo procesų pagal ITIL V3 rekomendacijas išmanymas;
  • projektų valdymo sertifikatas;
  • kūrybiškumas;
  • darbo patirtis su panašios paskirties IT produktu (pvz., Helpdesk ir pan.)
  • gebėjimas dirbti su skirtingo tipo žmonėmis.

Mes Jums siūlome:

  •  modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  •  galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančios kavinės paslaugomis ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu;
  •  galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  •  naujoviškas darbo priemones;
  •  specialias partnerių nuolaidas;
  •  mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  •  draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  •  tradicines šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.