Traukite nuotrauką, kad pamatytumėte kitą

Administratorė (-ius) (komandiruočių organizavimas)

Darbo aprašymas:

  • komandiruočių organizavimas (Lietuva, užsienis): vizos, iškvietimai, transportas, apgyvendinimas ir pan.;
  • bendravimas su interesantais, svečių delegacijų priėmimas;
  • pagalba ruošiantis susitikimams ir organizuojant renginius;
  • biuro tvarkos užtikrinimas, darbuotojų aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis prekėmis;
  • kitos administracinės ir organizacinės užduotys;
  • skambučių srauto valdymas.

Reikalavimai:

  • komandiruočių į užsienį organizavimo patirtis;
  • raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • puikios lietuvių, rusų k., geros anglų k. įgūdžiai;
  • puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, lankstumas;
  • organizaciniai sugebėjimai, greita orientacija;
  • administracinio darbo patirtis nuo 1 metų.

Privalumai:

  • panašaus darbo patirtis tarptautinėje įmonėje;
  • noras dirbti administracinį darbą;
  • noras prisidėti prie vidinio klimato gerinimo.

Mes siūlome:

  • modernų, strategiškai patogioje vietoje esantį biurą;
  • galimybę su nuolaida naudotis įmonei priklausančia kavine ir atsiskaityti darbuotojo pažymėjimu (taikant Paylo sprendimą);
  • galimybę naudotis grupės bibliotekoje sukaupta ir nuolat atnaujinama profesine literatūra;
  • naujoviškas darbo priemones;
  • specialias partnerių nuolaidas;
  • mokymus, sertifikatus, komandiruotes kvalifikacijai kelti – darbdavio sąskaita;
  • darbo užmokesčio didinimą priklausomai nuo išlaikyto sertifikato (patvirtinta vidinė tvarka);
  • draugiškai, pozityviai nusiteikusį kolektyvą;
  • biliardą, stalo futbolą biuro patalpose, tradicines įmonės šventes.
Prisegti PDF, DOC, DOCX, HTML arba teksto failą
Sutinku, kad mano asmeniniai duomenys būtų įtraukti į „Penkių kontinentų“ potencialių kandidatų duomenų bazę ir naudojami svarstant mano kandidatūrą į laisvas pozicijas.